onsdag den 30. maj 2012

1. indlæg som blogger

Hep Hey. Så blev det også til, at jeg skal igang med blogging. Jeg har ikke intention om, at jeg skal skrabe en helvedes masse penge ind, eller nå ud til flere 100 mennesker, i hvert fald ikke i første omgang. 
Reelt starter jeg denne blog af ren og skær lyst, fordi det er noget jeg har tænkt på længe og fordi det bliver en udfordring for mig. Derfor modtager jeg gerne ris og ros og vil sætte stor pris på, at jer, søde venner, vil tage godt i mod mit nye initiativ og måske følge med.


På denne blog, vil alt ikke handle om mode, tidens trend og andet gejl. Ikke, at der ikke ville komme noget af det, men oveni hatten, vil mine læsere også få mine tanker, overvejelser og andet godt. Jeg elsker at skrive og bruge ordene, have det i min magt og nå ud til folk med. Med det vil jeg blot sige -


LITTLE-EMS/ Just have a little faith er ÅBEN

6 kommentarer:

  1. Super fint Emma:-) Jeg glæder mig til at læse med. Knus!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Stine :-) Det er herligt at komme igang, og nu skal jeg bare pusle med den. Jeg håber du kommer til at finde den interessant. Jeg læser trofast stadig med på din. Kram

      Slet
    2. Det er så hyggeligt! :-) Jeg vil med glæde følge med fremover og glæder mig til at læse med. :-)

      Slet
  2. Hej ems... håber det går godt.. super fedt initiativ med en blog. Jeg har tit selv overvejet det, men ingen gider nok høre om min evindelige brok over uddannelse og dårligt vejr. Spændende med nye uddannelsesmuligheder.. kommer vi til at høre mere om det?? Jeg vil forsøge at huske og følge dig her på bloggen... kram :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helle :-) Jo tak, her er alt godt. Jeg kan i hvert fald ikke klage. Mange tak, jeg er også selv super glad for, at jeg har fået taget mig sammen. Jeg synes da du skal lave en også, måske det kunne gøre,at man så mere lyst på ting ikke brokede sig så meget ;-) Jeg laver en indlæg om uddannelse snart, og der vil man få mere at vide :) Håber du vil følge med,ellers skal jeg nok smide nogle links her og der. Krammer

      Slet
  3. ja, smid endelig nogle links - for jeg har virkelig en forfærdelig tendens til at glemme at følge med. Selvom jeg egentlig gerne VIL følge med.. Ja, måske jeg en dag laver en blog, en dag hvor jeg synes der sker noget i mit liv, der er værd at blogge om... lige nu er der ikke meget at blogge om andet end eksamener, bøger og STRESS!

    SvarSlet