søndag den 17. juni 2012

Blogging

Jeg må nok indrømme, at det her med at blogge har grebet mig. Jeg synes det er en fornøjelse, at jeg kan skrive mine tanker, poste billeder og i det hele taget have mit lille univers, hvor folk kan komme og gå, de kan læse med og de kan hoppe videre igen. 
Jeg er derfor også kommet frem til, at jeg vil forsøge at lave et indlæg hver dag, hvis ikke flere - bl.a. hvis der er flere ting jeg vil ud med, men som ikke rigtig passer sammen.

Jeg får blod på tanden, når venner, familie og bekendte giver mig et skulderklap og synes, at det jeg gør er godt. For et øjeblik siden postede jeg min blog på min facebook og skrev, at der var nyt indlæg m. billeder fra Nikon. Jeg fik en dejlig kommentar, fra en person jeg ikke lige ventede det fra. - Citeret:" Flot blog, meget velskrevet. Specielt siden om svaghed v styrke.

Sådan en kommentar varmer virkelig og giver mig en lyst til at sidde resten af aftenen/natten og hygge mig med mine skriblerier.






Meet Mr. Monkey - For mig er et symbol på, at jeg godt kan.
Jeg fik ham sidste år i studentergave af mutti & pappa. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar