søndag den 17. juni 2012

Nikon D3100



Yaaaay. Endelig skete det! Jeg er nu den lykkelige ejer af Nikon D3100.


Jeg glæder mig til sommerens oplevelser, hvor jeg helt sikkert skal tage en masse billeder. Jeg skal bl.a. til Spanien i et par uger, og slappe af og nyde det med mine forældre. Jeg skal nok også lidt rundt i det danske land og opleve lidt af hvert, men vigtigst af alt, så skal jeg bruge tid med familie og de er mit yndlingsmål for fotografering. 


Jeg fik kameraet i fredags og jeg har allerede skudt en masse dejlige billeder. Jeg kan kun råde folk, der går med tanker om at købe et spejlrefleks, at Nikon D3100 bestemt ikke ville skuffe både, hvad angår kvaliteten af billederne men ligeså meget er det et utroligt nemt kamera, selv for dem der ikke er videre tekniske. 


Her kommer lidt billeder taget indtil videre:


Clematis ude foran lejligheden.

Strå af en art, der var god at øve sig på, hvad angår makro
Smuk valmue - en af mine yndlingsblomster

Aarhus H - Næste gang I er på banegården, bøj nakken
 bagover og se de flotte gamle konstruktioner.

Park Allé/Rådhuset - Nogle gange kan jeg li' denne bygning
andre gange ikke. Men lige netop her, synes jeg det er smukt, især nok pga. lyset.


Der kommer til at komme en masse billeder i tiden frem.

2 kommentarer:

  1. yay, hvor er de flotte! :-)
    glæder mig til at se flere!

    SvarSlet
  2. Mange tak Stine og i lige måde ;-)

    SvarSlet