lørdag den 9. juni 2012

Spejlrefleks kamera

Til dem der måske følger en lille smule med, så skrev jeg for to indlæg siden, at jeg havde besluttet mig at købe Canon Eos 1100D.. Men som jeg nu engang er, tænkte jeg, at jeg lige ville hoppe forbi Japan FOTO, for at høre deres menig om kameraet. Manden i butikken, forklarede at 1100D er et udemærket kamera, men at han ville råde mig til at kigge på nogle andre mærker fx Nikon. Jeg spurgte self., hvorfor at Canon ikke var god nok. Han forklarede, at det er fint, men at når man er i det prisleje som den ligger i, kan man ligeså godt give lige lidt mere og så få et væsentligt bedre kamera både på den ene og anden måde.. Så derfor er jeg nu kommet frem til, at det kamera jeg skal have inden længe, skal være Nikon D3100. Da jeg skiver fra iPaden, kan jeg ikke tilføje billede, som jeg egentlig havde intentionen om. Det vil jeg gøre, når jeg lige kommer til bærbaren igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar