tirsdag den 5. juni 2012

Numsefisk

Kender I de dage, hvor man føler, at man har en masse på hjertet og på en eller anden måde vil man gerne af med det?... Sådan en dag har jeg idag, jeg føler jeg har lyst til at stå på en klippe og skrige/råbe af mine lungers fulde kraft, jeg har lyst til at ligge mig under dynen og aldrig stå op igen, jeg har lyst til alle de ting, som jeg ikke har muligheden for..
I think that it's just one of those days..


Men en ting ved jeg. Jeg har en frygtelig og inderlig følelse af, at jeg bare skal på ferie og det skal gerne være her og nu.. Jeg har ingen anelse om, hvorhenne eller hvordan det skal ske, jeg skal bare ud at opleve noget.


Derudover har jeg endelig taget mig sammen til at få købt et spejlrefleks, det har længe været min plan og mit ønske. Men kunne ikke bestemme mig.. Det har jeg endelig gjort og indenfor den næste måned, skulle jeg meget gerne eje Canon Eos 1100D.



Jeg finder en vis ro, når jeg går for mig selv og skyder nogle fede billeder, finder ting i specielle vinkler og det at lege med kameraets teknik, ISO'en, blænden og kontraster.. Derfor håber jeg, at der både kan blive plads til en ferie af den ene eller anden slags, hvor jeg kan skyde en masse fede billeder og bare slappe af. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar