søndag den 15. juli 2012

Long time no see

Hej på bloggen..


Ja, der har desværre været lidt stille her på siden.. Jeg ved ikke helt, hvorfor. - jeg tror jeg er den type, der ikke blogger, bare for at blogge. Der skal være en mening med det, jeg ved ikke om den mening altid falder i hak med andres holdning, men det er nu en gang min blog. ;-)


Men for at bringe mit blogging til next level, så vil jeg opsummere den sidste tid med en bunke billeder.       


 
Jeg har læst det sidste nye Woman - smilt over det faktum ang. hjertesorg

 

Været på udgravning i 3 uger i Hummelure.
 Der både bød på solrige dage men også dage med skybrud, torden og lynild.


 

 
Fejret min mormor der fyldte 91 - roserne er fra mig. 
Nydt min familie hele dagen. Mutti med min guldklump(nevø) på armen.

Beundret min søsters voksende mave for anden gang. - Emma her, bliver jo
moster igen til december, til endnu en lille dreng. (pssst. jeg havde ret ang. kønskanning)

Jeg har været barn igen for en stund. Jeg nød det og har
sjældent grint så meget. Mutti, søster & søster+ nevø tog også en tur.

Blevet varm om hjertet af al den kærlighed og familie hygge.

 
 Fejret min søster der blev uddannet sygeplejerske med et 12 i sin bachelor. Behøver
jeg at sige, at jeg er en MEGET stolt lillesøster. Fejringen resulterede i familie middag.                                   

Været en tur i Thisted med min mor og Onkel. Stødte på en skomager, med dette skilt i vinduet. ;-)


 


       
Været hjemme vestpå, væk fra stress og menneskemylder, 
hjem til godt vejr, familie hygge, friske jordbær fra haven 
og masser af blomster og marker.

 

Hygget med besøg af søster, svoger og nevø hos mor & far. 
Nevø derhavde den sødeste trøje på med 
skriften, - ryggen: Jeg glæder mig til.... foran - Jeg skal være storebror

Ingen kommentarer:

Send en kommentar